Ads 468x60px

Labels

duminică, 10 aprilie 2011

Am plecat

Cu lacrimi in ochi si noduri in gat ne-am luat inima in dinti si am inceput calatoria de 30 de ore catre Sydney.
La Otopeni ne-am luat ramas bun de la toata lumea si am urcat in avionul pentru Istanbul. Din cauza vantului puternic am avut un zbor zbuciumat, un prim zbor urat pentru Vali.
In Istanbul, aeroportul cam dezorganizat ne-a dat putina bataie de cap si in plus cursa de Dubai a intarziat o ora.
Spre Dubai am mers cu un avion mai mare in care nu s-au simtit turbulentele asa de tare. Am mancat dar nu am putut dormi deloc. Vali a servit un pui cu parmezan si eu un miel cu curry foarte condimentat. Am vazut si un film pe sarite :)
Pe aeroportul din Dubai avionul a parcat foarte departe de aeroport si a trebuit sa mergem cu autobuzul 15 minute. In schimb aeroportul este superb.
Acum bem o bere in singurul loc in care se fumeaza si postam pe blog. Mai avem de asteptat inca 7 ore pana la cursa de Sydney.







1 comentarii:

  1. ai plecaaaaat, si multe nopti am plans! :)) e, nici chiar asa, dar asa prevede cantecu :)))))))))

    RăspundețiȘtergere