Ads 468x60px

Labels

duminică, 27 martie 2011

Asa a inceput totul (4)

De plictiseală am plecat la plimbare. O luuuungă plimbare. Am făcut aproape 25 de kilometri pentru a vizita acvariul din Auckland. Urmează fotografii de pe parcurs.


După lunga plimbare ne-am odihnit 5 minute apoi am intrat în Kelly Tarlton's Antarctic Encounter and Underwater World situat pe 23 Tamaki Drive, Orakei, Auckland.
Kelly Tarlton a fost expert în arheologie marină, fotograf şi inventator. A început construirea acvariului în 1983, iar în 1985 a fost deschis publicului. Acvariul este împărţit în trei sectoare: Antarctic Encounter, Stingray Bay şi Underwater World. Explicaţii pentru fiecare în parte gasiţi pe site-ul acvariului (link-ul de mai sus).
 
Începem cu Antarctic Encounter

Fotografii cu pinguinii n-am făcut pentru că eram foarte impresionaţi. În schimb am fotografiat interiorul unei cabane de expediţie la polul sud refăcută în interiorul Acvariului.

Underwater world

Această ţestoasă a fost salvată din ocean şi îngrijită la acvariu. După două zile de la vizita noastră, am citit în NZ Herald că a fost eliberată în ocean.

 Stingray Bay


Acvariul este mult mai mare şi conţine foarte multe exemplare pe care nu le pot afişa pentru că la un moment dat am rămas fără baterie la cameră.
După vizita la acvariu ne-am intors cu autobuzul :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu