Ads 468x60px

Labels

sâmbătă, 26 martie 2011

Asa a inceput totul (3)

După 2 zile de dezmeticeală şi 40 de beri ne-am mutat la YMCA. Ştiu că sună gay dar n-a fost :)) Camera arăta ca o debara cu toaleta şi dusurile pe hol, un fel de cămin de studenţi din Vitan în care am locuit o săptămână. Hostelul ne-a oferit internet wireless la 3 NZD pentru 30 de mega trafic care mergea după cum se învârtea macaraua pe care o vedeam din pat pe fereastră.

 
 
Nu băgaţi în seamă burţile :) ci mai degrabă hărţile şi ofertele de pe jos :)
De aici am plecat în vizită în tot oraşul. Am găsit foarte uşor pub-urile, cafenelele internet şi magazinele. Am jucat la loto şi am mâncat. Mâncarea este relativ ieftină, la Food-Court poţi mânca o farfurie plină de orez cu legume cu o foarte mare bucată de carne deasupra, peste care aveai trântit un ou ochi cu 7 NZD. Berea la six pack în jur de 21 NZD iar la pub în jur de 5 NZD halba. În happy hour gaseşti şi cu 3.
Poţi merge şi la supermarket pentru ceva cremwursti şi paste la conservă, hostelul fiind dotat si cu bucătărie unde puteai găti orice cu condiţia să ai oală, tigaie, etc...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu