Ads 468x60px

Labels

duminică, 1 ianuarie 2012

La Multi Ani 2012 din Sydney!

Woooooow!!! Am fost chiar sub artificiile pe care de obicei le vedeam la televizor si ne minunam. Acum am fost chiar aici si am trait euforia sfarsitului de an pe viu in Sydney, am vazut cele mai frumoase artificii din lume si am participat la una dintre cele mai frumoase petreceri la Opera Bar. Chiar daca am muncit a fost un privilegiu sa fim acolo multumita prietenilor nostri Cristina si Dragos.
Va uram tuturor un An Nou fericit si frumos si cu cat mai multe impliniri. Anul acesta faceti ce nu aveati curaj sa faceti pana acum, bucurati-va de fiecare moment alt vietii si nu fiti tristi.
Vali si Razvan



Pentru a vedea fotografiile pe ecran complet dati un click pe album.

1 comentarii:

  1. Bravo copii! Bravo! Ati trait momente unice din viata voastra. Momente, pe care, putini au sansa sa le traiasca. Ati muncit si v-ati distrat. Ati fost veseli, frumosi, optimisti. Va dorim ca viata voastra sa treaca prin multe astfel de momente frumoase. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere