Ads 468x60px

Labels

luni, 11 aprilie 2011

Australia!!!

Am ajuns!
Zborul dintre Dubai si Sydney a fost fara probleme dar foarte lung si extrem de obositor si incomod. Avionul a fost dotat cu sistem multimedia in scaunul din fata fiecarui pasager si teoretic nu aveai de ce sa te plictisesti. Am reusit ca in 12 ore sa vad 2 filme si sa joc 3 jocuri.
Ajunsi in Sydney am trecut prin immigration si customs fara nici un fel de problema, mult mai repede decat ne-am fi asteptat, avand in vedere experienta avuta in Noua Zeelanda.
La iesire, Cristina si Dragos ne asteptau cu o pancarda mare pe care scria Fam. Vernet (numele de familie din Second Life, datorita caruia am ajuns si in NZ si in Australia).
Am luat un taxi pana la ei acasa unde am lasat bagajele, ne-am recules 30 de minute si am plecat la Colegiu unde am facut inscrierea pe care trebuia s-o fac pe 04.04.2011. Totul a decurs normal. Maine incep cursurile.
Am continuat cu o plimbare in Darling Harbour si apoi la Opera House si Gradina Botanica unde am facut multe fotografii.
Din motive tehnice nu pot insera fotografiile in text deci va trebui sa le ghiciti :)
Maine dimineata la 8 plec la cursuri.






























4 comentarii:

  1. Ieee! Sa ne trimiti bomboaneee! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va ajute D-zeu si sa va realizati visele !!! Ionut Cercel

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi anii,si mult noroc pe 2012 te astept cu o palarie din piele de cangur :))),mai da si tu semne de viata.adresa mea de mail---angheldan82@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere