Ads 468x60px

Labels

joi, 14 aprilie 2011

Dupa doua zile de scoala grea...

Mda! Dupa doua zile lungi de scoala grea astazi am avut o zi libera. Am iesit la plimbare cu autobuzul si am ajuns la Bondi Beach. Nu am mai mers atat de mult cu autobuzul de cand eram student la drept la Bucuresti :D Ghidati de Cristina si Dragos am purces spre locuri necunoscute ochiului nostru romanesc.
La Bondi Beach... Splendoare!!!
Chiar daca este inceput de iarna oamenii inca mai stau la soare si se scalda in ocean. Oricum... au fost 23 de grade... asa iarna zic si eu!
Bine inteles ca am bagat degetul mare in apa asa ca sa ne botezam. Urmeaza fotografiile.


















Dupa inmuierea unghiilor am plecat spre Watsons Bay si The Gap. Un peisaj ametitor. Aici se termina lumea si incepe oceanul.































Pe partea opusa se poate vedea orasul in fundal si Watsons Bay. Parcul imens din fata golfului era cam gol pentru ca e joi dupa-amiaza. Superb.







Ne-am intors acasa obositi de-atata frumusete. Maine, chiar daca nu este corect cronologic, voi posta serbarea zilei de nastere a sotiei mele. Va pupam!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu